dinsdag 1 maart 2016

10 anti-verveel tips om je vakantie door te komen!

Ken je dat moment dat je zo blij bent dat he vakantie is, maar na 2 dagen heb je gewoon niks meer te doen? Nou dan ben je nu op de goede pagina, ik geef hieronder een aantal leuke ideeën tegen de verveling!


1. Speel toerist in eigen land, en bezoek verschillende hotspots. Leuk om te doen met een ‘kruitvat’ – kaartje of natuurlijk je studenten-ov!
2. Begin met een spel als Hayday of happy harvest, als je eenmaal begint kun je niet meer stoppen! (http://boerspelen.nl/)
3. Lees een boek, het klinkt saai in deze maatschappij maar ik vind het heerlijk om me even op die manier af te sluiten. (tot je 18e is de bibliotheek gratis)
4. Begin een blog, natuurlijk ook een leuk idee!
5. Wat koken of bakken, hier komen binnenkort wel wat meer recepten voor op mijn blog! 
6. Bekijk oude foto’s met vrienden, ouders of je vriend(in)? Super leuk en je leert elkaar nog beter kennen!
Bron.

7. Ontdek nieuwe YouTube kanalen, door gewoon door te klikken op video’s! En misschien kom je ook wel uit bij die pratende hond?! 
8. Maak pinterest aan, en zoek leuke DIY’s die je hierna kan uitproberen.  
9. Ga naar het museum in de buurt, en ontdek wat er allemaal is gebeurt in je woonplaats. 
10. And last but not least, ruim je kamer op of zoek je overvolle kleding kast uit! Alles wat je niet meer hoeft kun je naar een goed doel of tweedehandswinkel brengen, hun maak je er erg blij mee!

Heb jij nog een tip, laat hem dan even achter in de reacties! 

3 opmerkingen:

  1. Leuke tips! Heel veel van die tips doe ik ook altijd in de vakantie, alleen voor koken en bakken ben ik soms wat te lui ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan natuurlijk ook bloggen, kan je best veel tijd aan besteden :P

    BeantwoordenVerwijderen