vrijdag 29 april 2016

Foto dairy, April 2016

Jah, we hebben weer een hele maand overleeft. De helft van de maand zonder laptop, en toen kwam ik er ook nog eens achter dat ik maar 4 foto's voor jullie heb! Hoe dan? dat is net een foto per week. Toch benieuwd? Lees dan snel verder!





Op de sneeuw, hagel en andere rommel wat uit de lucht kwam vallen na waren er ook een paar zomerse dagen, ik nam deze foto van mijn hond Fennah.


Ik maakte deze frisse salade met sinaasappel en viooltjes deze kun je 'hier' lezen!


Een random, selfie die ik heb opgeslagen van snapchat!


En uit eindelijk, ben ik nog wezen zwemmen met mijn broertje en tweelingzusje bij de bonte wever!

Dit is niet alles wat ik heb gedaan want natuurlijk ben ik nog naar school geweest, ik ben uitgegaan heb mijn toetsen gemaakt en ging ook nog naar de bioscoop.

Ik hoop aankomende maand weer wat meer foto's te maken! Wat was jullie hoogte punt van deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten