vrijdag 11 maart 2016

Room tour (foto's)

Natuurlijk ben ik net als jullie ook iemand die tot 12 uur 's nachts youtube filmpjes kan kijken, blogs kan lezen of netflix zit aan te staren. Op youtube volg ik het kanaal van Niki and Gabi, hun lieten hun kamers zien in een roomtour. Nu heb ik geen goede video camera of goed bewerkings-programma dus kon ik geen video voor jullie maken, maar hieronder zien jullie een aantal foto's van mijn kamer.
 Hoofdzijde van mijn bed.


Mijn kamer is 2 bij 3 en dus niet erg groot, op een bepaald gedeelte staan spullen voor mijn uitset deze heb ik niet op de foto gezet.


 Deze foto had ik 's middags al gemaakt, mijn hondje was bij me en zat gezellig naast me op bed!

 De boekenplankjes boven mijn bed.
 foto lijstjes, met mijn Diploma van mijn GG1 curcus met de hond, de gala foto van groep 8 (bewerkt) en mijn vorige hondjes.
 Mijn vensterbank, alles bij de action geshopt. (wat moet ik ook zonder die winkel)
Hierboven hangt mijn spiegel, dit is mijn kleding kast met mijn tv erop!


Dit was het dan alweer, vonden jullie dit een leuk idee? Moet ik dit vaker doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten