zaterdag 19 maart 2016

TAG: 'My life in 20 Questions'

Oeps! Gister ben ik vergeten om een blog online te zetten, daarom voor deze ene keer een blog online op zaterdag.

vandaag vulde ik de 'My life in 20 Questions' in! Zoals jullie weten blog ik nog niet heel lang en door verschillende artikelen te schijven zoals deze tags leren jullie mij wat beter kennen, alle vragen zijn uiteraard naar waarheid ingevuld. Ben je al nieuwsgierig? Lees dan snel verder!




Favorite color:
Mijn favoriete kleur is paars, maar dan niet al te licht zoals lila.


Favorite number:


Dream career:
Het liefste werk ik over ene paar jaar als AVM (Algemeen Verpleegkundig Militair), een leuk maar wel moeilijk doel! Over 2 jaar hoop ik mijn diploma verpleegkundige te halen, en dan het training en screenings proces in te gaan!


Where do you see yourself living when you’re on your own?:
In een appartement of flatje hier in de buurt, ik ben zelfs al aan het reageren op huizen! Dus hoe lang of hoe kort dit nog duurt kan ik niet zeggen.


Favorite way to travel:
Dat is toch eigenlijk gewoon de fiets of lopend, alles hier is binnen een straal van ongeveer 5 km wel te vinden en eerlijk gezegd moet ik nog maar even hard gaan sparen voor mijn autorijbewijs.

What do you do in your free time?:
Bloggen (duuhh), Ook vind het leuk om met vriendinnen af te spreken of mij heerlijk te verdiepen in een serie of film van netflix!
Favorite clothing stores:
Ik ben echt heel makkelijk met kleding, ik koop het liefst mijn kleding bij de C en A of H&M. Lekker basic!

Who would you like to see in concert?:
Selena gomez!


Favorite tea blend?:
Een simpele Engelse thee met honing, is dan toch echt wel mijn favoriet.

Do you collect anything?:
Ik heb een hele poos edelstenen verzameld maar intussen verzamel ik niks meer.

I can’t sleep without?:
Euhhh... Deze vind ik wel moeilijk maar ik denk toch gewoon een deken, zodat ik me daar lekker onder kan verstoppen!

If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?:
Ik zou een ouderwets Volkswagen busje ombouwen tot camper en lekker gaan op roadtrip, owwja eerst haal ik dan wel even mijn rijbewijs!

Favorite make-up brand?:
Heb ik niet, zodra ik iets mooi vind dan koop ik het en gebruik ik het ik ben hier niet heel moeilijk in!

Favorite treat to eat?:
Zoute popcorn, fruit en redband snoepjes!

What is your favorite season?:
Herfst, niet alleen om dat ik jarig ben maar alle bomen krijgen van de mooie kleurtjes en het is nog steeds lekker weer om buiten te lopen.

Do you sleep with your doors open or closed?:
De deur is in de winter dicht en in de zomer open, omdat er op mijn kamer geen raam open kan is het er dan erg warm!

Why did you start blogging?:
Dit is een lastige ik begon toen ik ongeveer 13 was denk ik, maar ik heb steeds mijn blogs verwijderd door school, sport of iets anders wat er op dat moment erg speelde. Ik weet dat ik het altijd erg leuk vond om verhaaltjes te schijven en mijn moeder toen een make-up webshop had hier zal het wel mee te maken hebben gehad!

Do you have any magazine subscriptions?:
Nee, ik heb vroeger wel een abonnement gehad op de Hitkrant maar dat is al wel weer een poosje terug!

What were you doing at 12AM last night?:
Toen liep ik met mijn vrienden terug van de stad, want we hadden even pizza gegeten.

Favorite perfume:
Mijn victoria secret body misk, dit is toch echt wel iets wat ik dagenlijke gebruik tegenwoordig.

Nu vraag ik me af, hoe slapen jullie het liefste? Met de deur open of dicht?
Heb jij nog een vraag voor mij? Zet hem neer in een reactie!

(vragen gekopieerd van: lottelovesbeauty)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten