dinsdag 22 maart 2016

Favoriete youtube kanalen.

Aangezien ik een echte internet verslaafde ben, kan ik niet zonder YouTube het wel bekende fenomeen voor het door klikken van je favoriete nummer tot een pratende hond en je vervolgens bedenken dat je maar eens moet gaan slapen want je bent al 3 uur verder (of ik heb dit alleen) Hieronder vertel ik over mijn 5 favoriete YouTube kanalen.

Afbeeldingsresultaat voor youtube


Niki and Gabi: Zoals jullie wel in eerdere blog kunnen lezen ben ik geabonneerd op hun account, Niki and Gabi zijn een Amerikaanse tweeling die samen video's maken, en hiernaast nog allebei een account hebben voor vlogs. Niki and Gabi zijn begonnen als beauty youtubers, maar maken ook comedy sketches en muziek video's. (Klik op de afbeelding om naar hun kanaal te gaan!)
Afbeeldingsresultaat voor niki and gabi

MayBaby: Om in de Amerikaanse youtubers te blijven volg ik ook Meg Deangelis, zij post vooral comedy sketches en muziek video's. Meg post helaas niet heel regelmatig, wat ik erg jammer vind want haar video's spraken me wel aan. (ik heb door haar account getwijfeld er zelf ene te beginnen)
Meg heeft een eigen meubel lijn, en maakt ook regelmatig video's voor Awesomeness TV
Afbeeldingsresultaat voor MayBaby
Peter Hollens: Hierop verschijnen regelmatig acapella muziek video's, en ze zijn steen goed! Sinds ik de film Pitch Perfect heb gezien ben ik helemaal verkocht aan acapella muziek, en zijn nummer 'the hanging tree' is toch wel één van mijn favorieten!

Afbeeldingsresultaat voor peter hollens hanging tree

JustJesse197: Helaas komen hier de laatste tijd niet erg veel nieuwe video's meer op maar ik vind het leuk om zijn video's soms terug te kijken. Dit is een langharige Jack Russel (ja, een hondje dus!) die verschillende trucjes laat zien! Om bij weg te dromen toch?

Afbeeldingsresultaat voor justjesse197
Gierige Gasten: Volgens mij zegt deze titel al een heleboel, het zijn grappige video's waarin ze allerlei dingen gratis of voor heel weinig proberen te krijgen.

Afbeeldingsresultaat voor gierige gasten


Wat zijn jullie favoriete kanalen? Link ze beneden, dan heb ik deze week ook weer wat te bekijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten