vrijdag 19 februari 2016

10 Irritaties van 'vakkenvullers'

Zoals jullie misschien al wel weten ben ik vakkenvuller bij AH Hier in de wijk, hier vul en spiegel ik wekelijks. Nu zijn er altijd wel wat plus en min puntjes, ben jij benieuwd naar 10 herkenbare dingen? Lees dan snel verder!


1. Nagellak kun je beter niet op doen, zodra je 5 minuten aan het werk bent ziet het er al niet meer uit. 2. Je hebt net een vak super netjes gespiegeld, en een klant moet precies dat ene product hebben. Daar gaat je mooie werkje!
Bron.
3. Al die sneeën in je armen, natuurlijk niet weg te denken. Het maakt niet uit hoe je een doos openmaakt of hoe voorzichtig je spiegeld, elke avond in bed denk je weer; ‘He hoe kom ik hier nou weer aan!
4. De vragen naar eieren, suiker en gluten vrije producten. Als medewerker kun je deze vragen haast niet meer aanhoren, elke werk dag worden deze dingen toch wel zo’n 5x gevraagd.
5. Blikjes die niet op elkaar passen, het klinkt apart maar deze blikjes vallen de hele tijd om waardoor je alles steeds op nieuw moet opstapelen.
6.  Collega’s die niet volgens de ‘vulnorm’ werken. Hier kan ik mij echt aan ergeren, vooral als iemand mij moet helpen maar dus veel te laat omdat hij/zij niet snel genoeg is. Als iemand nou nog niet zo lang werkt kan ik me er wel aan aanpassen maar als iemand er al wel een poos werkt en nog zijn werk niet optijd af heeft, kan ik wel chagrijnig worden.
7.  Klanten die hun hele boodschappenlijstje met je afgaan. Dit lijkt me verder wel duidelijk!
8. De karton pers is altijd een chaos! Als hij niet al vol is, ligt het karton er wel plat op waardoor je nog zo’n 15 minuten kwijt bent om je kar te legen.
9. Deze is specifiek voor de mensen die bij de Albert Heijn werken, het blauwe stickertje of het zwarte lijntje. Snap je hem?
10.  Hoort of ziet dat iemand iets laat vallen, maar doen als of je niks door hebt zodat je het niet hoeft op te ruimen. Of ben ik dit alleen.

Dit waren natuurlijk 10 ergernissen/irritaties, maar dit werk heeft ook wel positieve dingen. Zo werk ik in een super leuk team, met veel aardige collega’s. Gaan we geregeld uit met elkaar, en kent (bijna) iedereen mekaar!


Werk jij ook in een supermarkt, en herken jij dit ook of heb jij nog iets wat je graag wil laten weten? Plaatst het dan even in een reactie! Dit mag natuurlijk ook als je klant bent!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ooit gevuld, heel kort maar, maar ja, best wel irritant die dingen :P wijn en eieren vullen vond ik ook verschrikkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jah, de wijn mag ik niet doen omdat ik een meisje ben dus daar heb ik geen last van. Maar de eieren laat ik wel ietsjes te vaak vallen! Oeps :$

      Verwijderen